Jammin’ January Playlist

ITS THAT TIME AGAIN FOLKS

🎶 let’s jam to the best beats of january! 🎶

1. slank – #1
iya, judulnya 1. hebat kan
gua suka banget karena dulu lagu ini dipake sama pelatih teater gua dan ENAK BANGET

2. d’masiv – cinta ini membunuhku
LIRIKNYA PAS haha makasih udah nulis lagu ini ya, d’masiv

3. taylor swift – fearless
bringin’ back country

4. citizen føur (cover) – deja vu
their voices are sooooo soothing<3

5. rizky febian – penantian berharga
awalnya gua gak tahu ini lagu siapa dan karena sering denger di kelas dan di hampir semua tempat akhirnya gua searching dan ya. 100% gak nyesel.
beneran deh lagu-lagunya rizky febian tuh catchy dan beda banget deh sama lagu mainstream zaman sekarang.

6. jaz – dari mata
pas denger sih biasa aja ya tapi lama-lama tuh sadar kalo ternyata lagu ini enak banget

7. gbrand x eevnxx – DRunk LOve
SUARANYA AGUNG HAPSAH WOIIIIII it’s so deep ugh my love

8. tom misch (ft. loyle carner) – crazy dream
i just found this yesterday and i seriously love the layback vibes and that guitar tho!!!
the rap is also dope. highly recommended

9. tame impala – the less i know the better
please just listen to the song cos the music video is gonna be a bad influence for you. trust me. anyway i love the beat of the song and it sounds like it was released in the 90’s even though it was actually released in 2015

10. tame impala – feels like we only go backwards
it’s like a trippy 60’s hippie song, especially the music video with the flashing colours but i still love it. i recommend listening to fathia izzati (chia)’s cover of it

11. taylor swift (ft. ed sheeran) – everything has changed
yeah, i felt like everything has changed between us.

12. the neighbourhood – sweater weather
udah lama banget gua suka lagu ini dan ya gak ada salahnya kalo dengerin lagi di tahun 2017 ini

13. the weeknd – starboy
wakakak gak tahu kenapa jadi nulis lagu ini tapi nyatanya lagu ini ngehits banget di kelas

 

that’s it for this month’s playlist!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s